Alla inlägg den 23 augusti 2018

Av Emma Johansson - 23 augusti 2018 10:43

Japp börjar komma igång och få upp min kondition igen, alltid lika härligt! Ja det behövdes. Igår va det även fotbollsträning igen, så skönt att inte va helt utan kondition till basketen börja. Men nu mer om fotbollen.
Jo då gick bra som vanligt sen vill jag dock alltid mer och kan ju alltid bli bättre, men det kommer nog det också då småningom. Längtar dock tills basketen börjar och det gör den på tisdag. Men först och främst till helgen, som börjar om c:a 4 h :)


Den där är jag riktigt nöjd med från att ha noll motivation till att ändå få klarat milen :) Sen är det klart att crosstrainerna är olika tröga, för den här er en av dom enklare tycker jag.
Sista träningen, va endast lite gruppträning för att få ut det sista av mina aggressioner och min lilla energi ;)
Vi ses, tyvärr har jag ej riktigt den tiden idag. Men snart kommer den också.
På återseende ;)

På g hem då jag tog en liten omväg eller om det är närmare, jag tror nästan det är lika långt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards