Alla inlägg den 9 augusti 2018

Av Emma Johansson - 9 augusti 2018 08:48

Halloj, nu ska jag göra ett nytt försök. Ser om detta funkar bättre. Va ju iaf mkt lättare att skriva här. Jag har säker sagt det förut, men jag säger det igen, bloggen kommer alltså handla mkt om sport, Speciellt basket och fotboll då jag spelar själv. Jag vet inte vad jag skulle göra utan, jag har ju ganska lätt för att fastna i det mesta. Jag är dock arg på att dom ställde in fotbollen i Kungsbacka pga planerna, Dan va B säger jag då! Dessutom tacka vett jag basket inte beroende av några gräsplaner, va fan flytta matcherna till konstgräs, så svårt kan det ju inte vara.
Kanske ej blev så kort, jag måste ju dock få nåt att göra på jobbet. Ja jag vet som sagt att en del tycker det är fel att blogga på arbetstid, men detta är faktiskt också ett jobb. Jag har dock mer att göra här än på jobbet. Men nope jag gnäller inte får ju betalt i vilket fall som helst. Är rätt skönt så länge man kan blogga på arbetstid. Tack för idag, återkommer inom kort ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards