Alla inlägg den 20 augusti 2018

Av Emma Johansson - 20 augusti 2018 20:44

Då nätet ej funkade igår, skriver jag om den idag.
Började med att jag vaknade om vi nu ska vara såna och det ska jag, för det tycker jag är roligt ? gjorde mig ordning för gymmet. Innan det blev det ju såklart frulle och kollade på en serie jag har börjat på nyss, verkar rätt okej. Jo då gymmet gick väl hyffsat iaf, se bild.

Nu över till matchen.
1:a halvlek började trögt men sant, det tar kanske ett tag att känna in planen och av någon anledning blev det dåligt med kort igen, jaja det kommer.
2:a halvlek började det hända grejer, dom lyssnade allt på mig, matchen slutade alltså 3 - 0 till KGFC, så härligt, vinst är ju alltid härligt såklart.

Kan ni fatta vad mkt jag kan skriva om idag, då det va strömavbrott igår?
Nu börjar kvällen närma sig eller den har redan gjort. Så får nog se till att försöka avsluta här, så jag säger som jag brukar, nej
Förresten inte riktigt än.

Om ni ej tröttnat på mig, får ni gärna kika in här
www.emmaskockdrom.bloggo.nu
Och även här
www.emmakarolinajohansson.blogg.se

Nu äntligen tänker ni säkert, på återseende ;)

Jag är allt nöjd med detta, då AC ej va igång, jo dom har AC men den va definitivt inte på när jag va där då, så jag är som sagt nöjd.

På g hem efter fotbollen iaf, något försent att fota men alltid nåt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards