Direktlänk till inlägg 12 augusti 2018

3 dagar.

Av Emma Johansson - 12 augusti 2018 22:03

Till vad? Jo tills fotbollen äntligen börjar, den är efterlängtad ni, tro det eller ej, men jag har längtat och längtar allt fortfarande. Trotts att jag haft ganska fullt upp på semestern saknar jag alltid fotbollen, det gäller även basketen.
Hoppas dock på regn så planerna håller för spel, det är ju matcherna som gör att man blir mer taggad att träna. Så nu är jag snart på g på riktigt.

Jo då jag gillar även friidrott tyvärr ej hunnit se så mkt av den, men idag lyckades jag. Det kan ni dock läsa mer om här www.emmakarolinajohansson.blogg.se
För nu ska jag dock försöka sova, då jag ska upp i ottan i mån, vågar dock ej chansa på cykeln, då jag hört att det ska bli regn. Hade ju sparat så jäkla mkt tid på ta cykeln. Men jaja får bli som det blir. Längtar även tills i mån, men dock till den 20:e augusti då bussarna börjar gå riktiga tider igen. Oj förlåt, jag råkade byta ämne, det är en ovana jag har, men ni vänjer er nog vid det.
Men som sagt nu sova, så jag säger godnatt & sov gott, så hörs vi snart.

Grattis Durmaz ( stavas )

 
 
Ingen bild

Emma

13 augusti 2018 05:41

Duplantis mena jag,jag och namn!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - 4 oktober 2018 17:52


Halloj, nu va det allt för länge sen jag skrev här. Så får väl se om jag lyckas med ett nytt försök, jag behöver dock mer tid, men den kommer väl så sakta men säkert. På en prommis gick förbi min gamla skola som inte alls ser ut som förr, den fotbol...

Av Emma Johansson - 17 september 2018 08:34


Till en början vill jag som vanligt börja med att be om ursäkt för mitt dåliga bloggande. Tiden finns inte riktigt just nu, då jag börjat med mina sporter som ni säkert vet vid det här laget ;-) Igår blev det ju iaf att gå på KGFC och kolla på ri...

Av Emma Johansson - 27 augusti 2018 08:41


Ja och jag längtar tills på lördag, då det äntligen är cup, Nej det är ju Uddevalla Open ja i fotboll ska jag såklart vara med i där. Tyvärr är den bara 1 dag. Vilket jag kan tycka är lite synd, men den blir iaf av, har inte hör något annat och hopp...

Av Emma Johansson - 23 augusti 2018 10:43

Japp börjar komma igång och få upp min kondition igen, alltid lika härligt! Ja det behövdes. Igår va det även fotbollsträning igen, så skönt att inte va helt utan kondition till basketen börja. Men nu mer om fotbollen. Jo då gick bra som vanligt sen...

Av Emma Johansson - 20 augusti 2018 20:44

Då nätet ej funkade igår, skriver jag om den idag. Började med att jag vaknade om vi nu ska vara såna och det ska jag, för det tycker jag är roligt ? gjorde mig ordning för gymmet. Innan det blev det ju såklart frulle och kollade på en serie jag ha...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards