Direktlänk till inlägg 17 september 2018

Riktig fotboll

Av Emma Johansson - 17 september 2018 08:34

Till en början vill jag som vanligt börja med att be om ursäkt för mitt dåliga bloggande. Tiden finns inte riktigt just nu, då jag börjat med mina sporter som ni säkert vet vid det här laget ;-)

Igår blev det ju iaf att gå på KGFC och kolla på riktigt fotboll. Ja för 1:a halvleken va ju riktigt bra, tyvärr tappade dom i 2:a halvlek iaf, från KGFCs sida, så gick ju inte riktigt som jag, ville. Men fick iaf se en bra match.
Alltså ja den va sevärd, hade dock hoppats på vinst. Vittsjö såg ju så utspelade ut i 1:a, kan inte minnas att dom hade ett enda skott på mål. Helt plötsligt vaknade dom i 2:a och fick upp farten och allt. Jaja det är ju så fotboll är, men så surt när det är på tilläggstid.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - 4 oktober 2018 17:52


Halloj, nu va det allt för länge sen jag skrev här. Så får väl se om jag lyckas med ett nytt försök, jag behöver dock mer tid, men den kommer väl så sakta men säkert. På en prommis gick förbi min gamla skola som inte alls ser ut som förr, den fotbol...

Av Emma Johansson - 27 augusti 2018 08:41


Ja och jag längtar tills på lördag, då det äntligen är cup, Nej det är ju Uddevalla Open ja i fotboll ska jag såklart vara med i där. Tyvärr är den bara 1 dag. Vilket jag kan tycka är lite synd, men den blir iaf av, har inte hör något annat och hopp...

Av Emma Johansson - 23 augusti 2018 10:43

Japp börjar komma igång och få upp min kondition igen, alltid lika härligt! Ja det behövdes. Igår va det även fotbollsträning igen, så skönt att inte va helt utan kondition till basketen börja. Men nu mer om fotbollen. Jo då gick bra som vanligt sen...

Av Emma Johansson - 20 augusti 2018 20:44

Då nätet ej funkade igår, skriver jag om den idag. Började med att jag vaknade om vi nu ska vara såna och det ska jag, för det tycker jag är roligt ? gjorde mig ordning för gymmet. Innan det blev det ju såklart frulle och kollade på en serie jag ha...

Av Emma Johansson - 18 augusti 2018 18:36


Igår blev det allt lite träning iaf, ja träna basket med några kompisar. Det va på tiden för min del iaf, hoppas på att jag lyckas med det fler gånger för det behövdes ju vad vi märkte igår. Men jag gillar verkligen basket man kan träna 2 gånger i ve...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards