Alla inlägg den 16 augusti 2018

Av Emma Johansson - 16 augusti 2018 19:35

Igår börja äntligen fotbollsträningen igen. Det gick bra, lite seg va man ju då man trodde man skulle tränat mer i sommar, brukar ej tappa så mkt som jag gjort denna gång. Ja jag skyller på tiden denna gången också. Kom dock in i det efter ett tag, vänta bara sen går jag inte stoppa, när även basketen kommer igång.

Ni ska bara veta hur mkt fotbollen betyder för mig. Jag vet inte vad jag hade gjort utan den. Än en gång tar jag i lite väl mkt kanske, men mkt betyder den. Som sagt jag har fått många fler kompisar ja som ni vet är jag ju en tävlingsmänniska, ogillar att förlora. Har dock blivit en lite bättre förlorare nu än när jag va liten, då kunde jag inte ens förlora i spel alltså sällskapsspel. Fast jag gillar det fortfarande inte, blir dock inte helt galen som jag blev när jag va liten.
Som sagt så skönt att komma igång igen.
Skit, har helt glömt av hockeyn, det är ju en av dom viktigare matcherna när Fhc va HV 71 möts, så jag avslutar med att skrika HEEEJA HÅÅÅVE ????

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards