Alla inlägg den 13 augusti 2018

Av Emma Johansson - 13 augusti 2018 18:07

Det har jag en del, inte mardrömmar eller ja mardrömmar nu alltså. En vet ni säkert iaf ni som läst här www.emmaskockdrom.bloggo.nu
Ja nu vet säkert ni som inte läst också. Att jag vill helt enkelt bli kock för att göra det enkelt.
Drömmer mig gärna bort till basketen och fotbollen också, som sagt den löser ju så mkt, tro det eller ej. Kanske inte min högsta dröm är ju kock, sen är basket och fotboll mer mina intressen mer inga jätte höga drömmar där dock, då jag vet att det aldr...nej man ska aldrig säga aldrig det vågar jag ej ;) men det jag vill satsa på är ju att bli kock.

Dessutom har jag en dröm till det är att ta körkort, vilket jag har insett nu att jag ser för dåligt. Dessutom har jag ej funktionsförmåga heller, men jag har dock fortfarande kvar drömmen, men börjar nog nästan bli lite sent. Jag har klarat mig hyffsat med tåg och buss hitills, så det blir väl till att fortsätta med det.

Förlåt, blev ju lite fel igår, det skulle stå Grattis Duplantis inte Durmaz eller vad jag ni skrev.
Dubbelförlåt nu höll jag mig än en gång inte mkt till sporten, känner dock att jag måste uppdatera när jag har möjligheten.
Vi hörs eller hörs och hörs? Nej, ses? Nja men jag säger vi hörs endå.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards